❤❤ کلبه عشق ❤❤
❤ هر وقت از دست کسی یا چیزی ناراحت شدی ؛ فقط یه لحظه به نبودنش یا نداشتنش فکر کن ❤
سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : نوید ملایری       

 

 

 

 

 

 

کاش می شد بچه بودم غمی نداشتم
شبا راحت چشامو رو هم می ذاشتم
می خوابیدم خوابای ساده می دیدم
آدما رو ، همه آزاده می دیدم
توی دنیای قشنگم ، نه غمی بود و نه دردی
نه دل تنگی و نه خونه ی سردی
واسه من دیدنی بودن شاپرک ها
وقتی که پر می کشیدن سوی گل ها
سوار اسب خیالم تا دل ابرا می تاختم
میون ستاره ها خونه می ساختم
می شدم همسایه ی خورشید زیبا
از تو آسمون می رفتم توی دریا
مثل ماهی توی آب سفر می کردم
از تموم دریاها گذر می کردم
خبر از جنگ بزرگترا نداشتم
توی سینه ها گل امید می کاشتم
رو لبام ترانه ی مهر و وفا بود
دل کوچیکم پر از عشق ِخدا بود





 
درباره وبلاگ

در مکتب "عشـ♥ـــ♥ــــ♥ــق" آموخته ام. "شیرین" باشم. اگر "هوایی" هستی و هوای دگر به سر داری در این حوالی "پرسه" نزن. خاک این دل بوی"هوس" نمی دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس navid-eshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 92719
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

            

آرشیو کد آهنگ